PROBLEMES DE GENERE: EL FEMINISME I LA SUBVERSIO DE LA IDENTITAT

Descargar PROBLEMES DE GENERE: EL FEMINISME I LA SUBVERSIO DE LA IDENTITAT pdf


«PROBLEMES DE GENERE: EL FEMINISME I LA SUBVERSIO DE LA IDENTITAT epub»

Para descargar PROBLEMES DE GENERE: EL FEMINISME I LA SUBVERSIO DE LA IDENTITAT únicamente tienes que seguir los pasos que te indicamos. Puedes descargar este título y miles de libros más.

Sinopsis de PROBLEMES DE GENERE

UNA OBRA CAPITAL, UNA REFERÈNCIA INELUDIBLE PER AL MOVIMENT FEMINISTA Tot va començar amb _Problemes de genere_, que ha esdevingut una obra capital per al moviment feminista. Amb aquest llibre Judith Butler, alhora brillant intel·lectual i activista militant, funda els estudis queer i marca el camí a tots els pensadors que posteriorment han fet estudis sobre el genere. Poques obres de pensament han estat tan llegides, seguides i debatudes com aquesta en els darrers cinquanta anys. Butler hi critica la idea essencialista segons la qual les identitats de genere són immutables i estan arrelades en el cos, en la naturalesa o en una heterosexualitat normativa. Afirma que conceptes com o no estan fixats biologicament sinó preestablerts culturalment. El genere, per tant, no prove d’una realitat previa sinó que es el resultat d’una influencia social reiterada. Dialogant amb autors com Lacan, Freud, De Beauvoir o Foucault, i incorporant postulats avançats de l’antropologia, la psicologia o la filosofia, les idees recollides a Problemes de genere continuen sorprenent per la seva originalitat i la seva voluntat subversiva.
Ver más

Judith Butler

Judith Butler es profesora de Retórica y Literatura Comparada en la Universidad de California (Berkeley), además de una de las figuras relevantes de la filosofía post-estructuralista. Es sin duda una de las filósofas más influyente e inspiradora de teorías y conceptos en el campo de los estudios de género. Su libro El género en disputa (Paidós, 1990) está considerado la obra fundadora de una teoría sobre la homosexualidad y es ya un texto clásico dentro de la teoría feminista. Butler sobrepasa el género y afirma que el sexo y la sexualidad lejos de ser algo natural son, como el género, algo construido. Llega a esta conclusión basándose en las teorías de Freud y sobre todo de Lacan Ha publicado también, entre otros títulos, Mecanismos psíquicos del poder (1997), Excitable Speech (1997) y El grito de Antígona (2000).
Ver ficha del autor

problemes de genere-judith butler-9788418197505

Géneros:

Ciencias Políticas y Sociales

Sociología

Estudios sociológicos

Ver más libros de esta categoría > libros de Feminismo

Sobre el libro

Datos relevantes:

  • Visitas al libro: 1714
  • Descargas de archivo: 860
  • Tamaño total: 874KB
  • Disponibilidad de formatos: pdf epub mobi kindle

¿Cómo descargar el libro?

Descargar el libro es fácil y gratis.

1. Registrate gratis por 1 mes

2.Descarga todos los libros que quieras

3.Cancela la membresia antes que se termine el mes

Descargar Aquí